Selecteer een pagina

Op zoek naar je identiteit

VormFabriek ontwikkelt logo’s en huisstijlen. Een huisstijl is vaak het eerste dat het publiek van een organisatie ziet. Een heldere en consequent doorgevoerde identiteit straalt vertrouwen en professionaliteit uit. Waarmee je jouw organisatie herkenbaar kan presenteren, zowel intern als naar de buitenwereld.

Het ontwikkelen van een huisstijl gaat verder dan het opleveren van een logo op briefpapier. Een sterke huisstijl is doorgevoerd in alle uitingen van jouw organisatie. In goed Nederlands wordt dit ook wel ‘corporate identity’ genoemd.

Een goede huisstijl laat zien waar jij als organisatie voor staat

We gaan graag met je in gesprek. Omdat we willen weten wie je bent en wat je precies anders doet dan de concurrenten in jouw business. Wij verdiepen ons in de visie en kernwaarden van jouw organisatie, zodat het beeldmerk dat we opleveren een duidelijk verhaal vertelt dat bij jouw organisatie past.

Na de presentatie

Ons werk stopt niet na het presenteren van een passend logo. We kijken naar de mogelijkheden om de huisstijl consequent door te voeren in alle uitingen van jouw organisatie.

Het is aan te raden om richtlijnen op te stellen voor het gebruik van de nieuwe huisstijl. Denk aan aanwijzingen voor kleurgebruik, lettertypes en stijlelementen, maar ook aan het bepalen van de tone of voice, een schrijfwijzer en een consistente stijl voor bijvoorbeeld powerpoint presentaties.

Meer weten?

Wil je meer weten of heb je vragen over onze aanpak? Als je het formulier invult nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Maar je kunt natuurlijk ook even bellen met Jeroen Wiersma: 06 26 176 276.